Venne va ja ska ha som rubrik lxm!

Himmlen lika blå som dina ögon.
Havet lika vågit som ditt hår.
Solen lika varm som dina hender, marken lika kall som dina tår.

EN DIKT JAG SKREV TILL JOJJE (vi e typ ihop dåra)

Dålig update ! MEN jag har hunnit med mkt. Har bla. varit me min numera boyfriend Jojje som sagt. Han e super sweet o så dåra :) <3 Älskar rej <3

Dagens humör: Glad å kär!
Dagens "omg": Ginat har 50% rea!
Dagens måste: Venne... typ att messa jojje innan ja ska sova (ikväll dåra)
Dagens "oh no": att skolan snart börjar again. OH NO LXM!!!!!!!!!!
Dagens gulligaste: JOJJE GAV MIG EN AS SWEET NALLE!!!!!!!! TACK JOJJE GUBBEN <33



AAAW, love yah to !


Och en julklapp jag fick av Katja !! TACK SÅ MKT KATJA MIN VÄN!!!

Aja, kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

snällt.

2010-01-10 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0