Jojje, love yah

Sry för dålig update ! Men tänk er själva lxm? Ja har pojkvänn o hinner lxm inte me hela tiden. Aja, nu bloggar jah iaf. Asså ja vet att ja tjatar om jojje typ "all the time" men måste få tjata lite mer lxm. <3



Lista över söta grejer jojje gjort idag.

1.
Skickade ett as fint sms typ sju på morgonen :) Så sweet!!! Såhär skrev han: Hej gmn! Sry om ja väckte dig men jag vill bara du ska veta hur mkt jag uppskattar o älskar dig. Du betyder fett mkt och jag vet att det kmr vara vi livet ut! Du e den jag vill ha, den såkallade "the one". När jag ska sova tänker jag på dig, när jag sover drömer jag om dig. Du finns alltid i mitt huvud. Det vet du. <3 / Din jojje

 SOOO SWEET! Får typ sånna sms hela tiden xD You know, it's nikita biatch!! <333

2. Pussade mig på munnen innan svenskan. Inget ovanligt, men lxm endå väääldigt sweet.

3. Skickade sms och frågade i vilket klassrum vi skulle ha musik , och skrev "puss, love yah" på slutet. :) <33

AJA. Just nu lyssnar ja iaf på "SEXY BITCH" Älskar den låten, <33


AAAWW, IM IN LOVE ELR VAAAD??? (haha flumm) =) <3

Kisses / NIKITA (love you jojje (a))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0