ASSÅ SRY FÖR "BAD UPDATE" MEN HAR LXM INTE PALLAT (SRY MEN JA HAR POJKVÄN, HALLÅ LXM?)

Heeej alla sweetaaah!!! Först vill jag bara säga: IM SO SRY!! <333 har lxm inte uppdaterat under en lååång tid, och visst, jag förstår om ni saknat mig!!! IT'S NIKITA BITCH!

Aja, hände en skit kul sak idag. KOLLA. Jojje o jag va på bio, skit fin stämning o typ allt, TILLS Jojje rapa för att han hade druckigt för mkt cola. HAHA!!! Fan va vi skratta, asså ni fattar nt. Allt var lxm fint o romantist tills DET hände. Haha, men jag blev lxm inte sur. Ja menar, I love him aniway!! <3 OCH VILKEN KILLE RAPAR INTE LXM???

SHOPPING FROM TODAY!!! <3333


En trendig OCH jättefin plånbok från typ ngt ställe i centrum. ÄLSKAH!!!


Min klocka som jah köpte på TYP ur o penn, kmr inte riktigt ihåg :P:P (dåligt minneh??)


Produkt från the body shop, älskar den butiken mst!!! <33

 
Finns inga ord. En dikt till dig, och du vet vem du är! (Det är du jojje, om du nt fatta dt) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0