wild horses

Sorry för dålig update men jag har lxm inte haft tid!!
det snöar typ hela tiden :O
jag vet att det finns mmånga som undrar om vrf ja och anja bråkar, ska berätta snabbt:
Anja "var" altså min BFF(best friend forever) och vi hade lxm alltid skiiitkul tsm. En dag var vi ute och gick o så och då kommer mitt EX, MARCO; fram o ba: Hej Nikiiita. O jag ba liksom blev helt chockad och då säger Anja: hon älskarej fortfarande HAHA
SERIÖST, MAN SKOJAR INTE OM SÅNT!?
DAGENS FRÅGA:
visst gjorde anja fel???? jag har rätt o va sur. NGRA TIPS OM HUR JAG SKA FÅ HENNE OCH SÄGA SORRY?!

NOT

Kommentarer
Postat av: armina

ofta, jag tycker inte att du ska försöka få henne att be om ursäkt. om hon tycker att hon gjort fel så kmr hon säga förlåt, det var ju bara ett skämt, glöm det och gå vidare.

2009-12-20 @ 19:08:44
URL: http://aarmina.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahahahaha, ni är för kul ni!:D

2009-12-20 @ 19:52:19
URL: http://TroOchTvivel.devote.se
Postat av: Sandra

För det första: Jag tkr iof att Anja gjorde fel mn samtidigt ska du väl nt bli så sur men du ska verkligen föröka få henne att säga förlåt.

Och för det andra: Det var verkligen bra att nt Calle vann, men jag tkr att det skulla varit Tove och Erik i final men det blev ju nt så.

2009-12-21 @ 12:33:12
URL: http://hairspraj.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAA! ANJA HAVE NO RIGHT TO TO THAT!!!

2009-12-21 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0