there´s only one guy out there for me

Alla minnen. Alla skratt. Alla hatord, men framför allt all kärlek vi gavt varann. Glömmer aldrig. När du krossade mitt hjärta kände jag mig tung i hela magsäcken. När du sa dom dära orden: Du är allt,men jag måste flytta, brast mitt hjärta i tre delar. Hela jag brast. Hela jam fattaru?? Att lämna ngt så ömtålit är inte OK, så svinigt. Nästa som svininfluuensan(lite skojdåra;)) men om vi återgår. Hur tänkte du??????
"There´s only one guy out there for me, but you´ve already left and now it´s somone else turn. Leave me, Love me but please, respect me for the person I am!"
-- Tro det eller ej, jag som har skrivit ----
du vet vem du e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0