si claro mi amigo

Hej bloggen!
idag har varit en helt vanlig grå wednesday! Men jag hade ändå grymt mkt mysigt med Anja efter skolan. Vi gick till Wayne´s Cofeee, ett skitbra och fräsht café som ligger runt t-centralen!  Kan verkligen rekomendera. Vi såg ett par skiiiitsnygga killar och Anja började skratta som en gris, såå jäääävla pinsamt!! Inte OKEJ Anja!! ( Fortf. min bästis)
Aja, nu kollar jag på tv, skitbra program. Sen ska jag och Klara gör ngt, venne vad. Vi ska typ ut klockan sex och promenera. Ni kanske tkr det är för sent, men nej, vi tkr verkligen inte det. Visst, sure lxm. Det kan va lite mörkt men asså om man har en mobbe med sig så går allt bra! Tro mig, detär ine läskigt!! Promenera på en vardag är inge speciell lxm
DAGENS OUTFIT:
TRÖJA- MONKI ( SKIT BRA AFFÄR)
KJOL-GINAT
SCHAL- TRENDIG PALJETTSCHAL FRÅN SYPERMARCEDO
SEYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0