Mina favoriter dårah<3

Förlåt för dålig uppdatering, har nt pallat!!


Adidas, adidas och ännu mer adidas!! (favo märke) Som ni kanske vet älskar jag allt som har med Adidas och göra. MEN MEST AV ALLT!!! Den här super snygga och trendiga tröjan därifrån som jag köpte "last year" Har inte tröttnat på den ännu!


Den andra! Säger bara en sak. LÖVE IT!! Den här är lite ovanligare än den andra. Men jag gillar både lika mkt. Men ifl, Jag tycker verkligen om de här tröjorna. Dom går inte av för hacke helt enkelt !!! <333

Ska till city i veckan... ville bara säga det! AJA, SEYA BABY!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar också adidas-tröjor, så sjukt snygga och sköna :)

2009-12-17 @ 20:19:53
URL: http://hairspraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0