FRÅGESTUND

VRF ÄR DU SÅ MODEMEDVETEN?
Jag har alltid älskat kläder o så, och min mamma också så jag är liksom uppvuxen med mode och trender. Jag får också mycket av min inspration av "JULIATIDNINGEN" och "FRIDATIDNING" DET LIGGER I BLODET! Men om just du vill bli mer modemedveten så har du världens chans att fråga mej, jag vet liksom ;)

KILLE?
Asså jag har haft många killar men asså just nu e jag på G med Jojje, (i min parrarelklasss), han e en skitschysst kille och gör sig aldrig rolig på någon annans bekostnad!

FÖDELSEDAG?
Jag födddes den 6 april, *sommarbarn*

HUR GAMMAL E DU?
Jag är en målmedveten tjej på 13 år.JAg är rätt mogen för min ålder och är lite fjortis i förtid*NOT

ALLT BRA?
Jag och anja bråkar men asså det är helt hennes fel, så ja:  allt e greaaaat annars!

VART BOR DU?
Sollentuna! Trivs skit bra. Känner verkligen mig hemma där!! <33

VAD KAN MAN HA HAREMS (HAREM BYXOR) TILL?
Tycker det är skit snyggt tillsammans med en vanlig tisha! Men vill du fixa en lite "festigare" outfit är det aldrig fel med lite nitar och kanske ett trendigt pannband irl ngn annan hårpryl.

VARFÖR BÖRJADE DU BLOGGA?
Ngn stans kände jag att jag behövde få ut alla mina känslor och åsikter. Sen tkr jag de e kul att dela med mig av mina trendiga tips till de som behöver!!

INTRESSEN?
kvällspromenader, fika me katja, shoppa, messa och läsa modetidningar såklart!!

KILLE?

Som sagt är ja på G med en super sweet kille i min skola!!

VAD VILL DU HELST HA I JULKLAPP?
Jag har önskat mej en skiit fin och trendig klänning från ginat av mamma sweety! Den vill jag verkligen ha, ja menar va e bättre än en trendig klänning såhär vid jul o nyår??? Men förutom kläder o så önskar ja mej faktist en guld hamster. Så himmla sweeta!!

BÄSTA VÄN?
Hade du frågat mig för en vecka sen hade ja svarat ANJA SWEETY (not), men som sagt har Anja svikit mig vilket ni säkert hört. Aja, men nu umgås ja mkt med katja, så ja antar att hon e min nya BFF!!! <33 Vi har liksom alltid kul ihop! Även om katja kanske inte e lika trend medveten som anja är hon ifl inte falsk som VISSA ANDRA!!! KATJA , DU BETYDER <3

TACK FÖR ALLA FINA FRÅGOR ! GOD JUL !
KISSES / NIKITA

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra :) imorgon ska jag va med min släkt :) sj?

2009-12-23 @ 22:25:34
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack :D allt bra?

2009-12-23 @ 23:52:50
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Tack så mycket! du får gärna följa bloggen via bloglovin om du vill :)

Fin blogg du hade också ju!

2009-12-24 @ 01:14:08
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Mandy - En Masjävel

God Jul Sötnöt!



Hoppas du får världens bästa julafton!

XOXO // MANDY

2009-12-24 @ 02:38:03
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Carita

svar - tack så hemskt mycket rara du! det värmer verkligen. och god jul på dig, hoppas du hade en fantastisk julafton med allt vad det innebär :* puss

2009-12-25 @ 13:32:27
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0