hiphop and rnb e min grej ! ;)

HEJ BLOGGEN!
Asså jah känner mej som världens sämsta bloggare, lxm har inte uppdaterat på vääldigt länge.
Aja, har varit med massa polare o så OCH gissa VEM SOM HAR SAGT FÖRLÅT??? JO, ANJA!!
MEn jag kmr ändå int förlåta henne.
NOT
FRÅGRSTUNDEN GICK FETT BRA!!!
Ni ville osså ha mer outfits och jag kommer kanske att börja med det mer men dt är bara det att jag känner att ni, mina läsare, tkr jah e dum o har fula kläder.
DAGENS FRÅGA:
TKR NI OM MINA KLÄDER!!??? TRENDIGA ELR DISS LXM!?
kisssssesssssss

Kommentarer
Postat av: nattah

SKIIIT SWWEEET !

2009-12-28 @ 22:50:16
Postat av: josefine

MEN SNÄLLA! För en sån sak??? FÖRLÅT HENNE !

2009-12-28 @ 22:51:10
Postat av: Sandra

asså sry men jag tkr du är ganska löjlig, jag menar jag är rätt säker på att hon skojjade och att killen inte tog det på allvar så jag tkr du gör fel i att inte förlåta henne för hon tänkte förmodligen aldrig såra dig med det hon sa så jag tklr att du är lite överdriven...

2010-01-04 @ 20:43:11
URL: http://hairspraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0