Frågor från frågestunden jag upptäckte senare.

Precis när jag svarat på alla frågor från frågestunden upptäckte jag två till!

Om du fick en önskan, vad skulle det va?

Presentkort på ginat för typ flera tusen!!!! Haha, nää, venne vad jag skulle önska. Att Anja förstod att hon gjort fel och hur mkt hon sårat mej. Även om ja inte skulle förlåta henne skulle det kännas bättre med åtminståne ett litet "sorry, jag är ledsen liksom!!!
Vilken julklapp gjorde dig gladast i år?
JAG FICK EN JÄTTE SWEET HAMSTER AV MAMZEN OCH PAPPZEN!!! Gissa om ja blev glaad??? <3 Aja, det va ifl den bästa julklappen ever! Kunde inte få ngt finare <333 THANKS!!

TACK FÖR ALLA FINA FRÅGOR!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varse

2009-12-26 @ 14:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0