Dagens ros (ett stort fan av rosor)

    
"Dagens Ros"
är ett nytt moment på bloggen. En ros kan betyda både kärlek, sorg, död och gjädje. Istället för "dagens humör" har jag valt "dagens ros". Tkr faktist det är bra eftersom att jag kommit på det själv! Aja, här kommer "dagens ros" som helt enkelt avslöjar mina känslor just idag!
Sammanfattning: De olika färgerna på rosorna längre ner avslöjar mina känslor, (idag).


Röda rosor. Vad kan det betyda egentligen? Jo, röda rosor symboliserar framförallt kärlek. Det är just det jag vill nå ut med. Min starka kärlek till Alexander rybak. Jag vill inget annat så mkt som att lyssna honom på munnen! Sammanfattning: Idag känner jag mig lycklig och "in love".


 
Aja. Dagens outfit när vi endå är igång!
Tröja-monki (älskar den butiken!!!)
Kjol-från indiska
Halsduken-Indiska!! Tror det finns liknande på ginat, åhlens m.m

Sammanfattning: TRENDIG OUTFIT !


AJA, SEYAH!!! <3333 P.S hoppas ni gillade det nya momentet (dagens ros)
Jag har även börjat med "sammanfattning" som ni kanske märkt. Bra va???

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar också Alexander Rybak, jag var på hans konsert på Cirkus :)

2009-12-16 @ 20:23:46
URL: http://hairspraj.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är sååå braaa!!!

2009-12-17 @ 14:44:33
Postat av: Annika Gärd

Om han inte fanns skulle inte jag heller finnas.

Alex ( mitt egna smeknamn till honom) DU SKA BLI MIN MAN EN DAG! <3

2009-12-17 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0