ÄGD!!

Pappa: Nikita! Vad önskar du dig i julklapp?
Jag: jag venne...
Pappa: Ngt måste du ju önska dig?
Jag: Pappa tro mig, jag önskar mig inget. Av dig.
Pappa: Så det är bara mig du inte önskar dig ngt av...?
Jag: Pappa, trust me! Jag önskar mig bara kläder, men inte av dig. Uppfattat??
Pappa: Men du kan väl önska dig kläder av mig?
Jag: Du skulle bara köpa heeelt fel grejer!! Du vet inte ens vad nitar är för ngt!!! Anja däremot. Hon har skit bra smak, typ bara trender och så, henne kan man lita på!!! Hon har ett visst sinne för mode!! Och pappa, det är ganska sällsynt att gamla gubbar vet vad modeintresserade tjejer vill ha!!

(pappa tystnar) Såååå himmla ägd! <3


Kommentarer
Postat av: nikita

Tack för alla fina kommentarer !!

2009-12-10 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0